вівторок, 11 квітня 2017 р.

Знайомство. Марічка Петраш


Привіт) 



Сьогодні я буду знайомитись з вами, а ви зі мною))) 
Я, Марічка Петраш, багатодітна мама, цього року стукне 28)) 

Загалом творчість мене супроводжувала постійно... от тільки, в залежності від періоду життя, вид захоплень змінювався))) 




І от Скрап прийшов в моє життя тоді, коли, здавалось, бачиш тільки чотири стіни і сірі будні... я тепер розумію, що то були наслідки затяжної депресії..  а підтвердженням стали недавно слова Віки Флер, що " в творчість ніхто не приходить просто так... зазвичай людей сюди приводить велика біда...", і скажу вам правду, дійсно радію, що то моїм заспокоєнням став скрап)) А комусь і зразком та порцією натхнення)) 

Отож з нашого палкого Скрапкохання пройшло 4 роки))

Я також люблю альбоми! ДУЖЕ!!! Тут і історія, і загадка, і продовження.. 




 Люблю різні стилі в скрапі ( ще не всі випробувала, тому нам буде над чим працювати)...




 Люблю листівки зі змістом)) 



 ... коробочки... 



І просто люблю!  

Дякую, що ви з нами!!! 

1 коментар: