середу, 28 червня 2017 р.

Натхнення від дизайнера ScrapRelax Дарії Довгань.

Привіт всім. 
Я дуже хвилююся, адже це мій перший пост у якості дизайнера. І дуже-дуже радію, що опинилася у такій чудовій команді чудового блогу ScrapRelax)))) вона круто надихає та дає стимул до розвитку

Сьогодні будемо надихатися роботою по дошці натхнення "Я жінка" 

Жінка.... Для мене у світі найрідніша жінка -  це мама.
Мама завжди підтримає, дасть пораду та заспокоїть, розділить радості та сум...
Мама це та жінка, яка  підтримує та  ... надихає,.

Моя сторінка про мою маму та релакс на карпатських полонинах.

Фото зроблено давно, років чотири назад, але від того воно тільки ще тепліше та радісніше. 

Це був день вчителя, і ми разом з колективом вирушили у мандрівку Карпатами. 

Фото зроблено мною. Там дуже гарні вигляди. 

Зараз згадую, аж мурашки по шкірі забігали, а на душі дуже тепло зробилося.
Дуже хочу повернутися туди, там дуже затишно та вільно дихається)))

Якщо будете на Яблуневому перевалі, знайдіть пару годин щоб зазирнути в казку на полонині)))) 


Ну а тепер до деталей:


При створенні сторінки я використала спил дерева, сушені трави, крафт, марлю, фарби, папір тишью, вирубку, відштамповки та фонові штампи а також чіпборд та висічки.




У якості журналінгу написала частину віршу про карпатські полонини від ЛЮЛЬКА НІНА



Сподіваюсь, що я змогла Вас надихнути))))

З нетерпінням чекаю Вашу історію про жінку, яка Вас надихає...

Натхнення Вам та радощів.

Дар'я

Немає коментарів:

Дописати коментар