неділю, 9 липня 2017 р.

Інтерв"ю зі спонсором. СкрапКрам

Доброго дня вам, наші читачі. Я сьогодні до вас з новим гостем! Хоча, можливо, вироби цього чоловіка ( а чоловіків небагато є в сфері Скрапіндустрії), ви давно вже випробували в своїх роботах. А якщо ще не встигли, то швидше читати про ці Чудо-Феї для фей))) 


- Доброго дня, пане Євгене, Ваші роботи вже давно покорили простори інтернету. Я й сама на них задивляюсь моментами, коли шукаю нову ідею чи натхнення... Скажіть, будь ласка, звідки з"явилась ідея створення такого плану відливок, адже це досить вузька спеціалізація в скрапі. 


- Привіт)  Ітак... почну розказувати.) Все почалося випадково. Одна знайома попросила мене відлити фігурки. Трошки було вільного часу і я зробив. Вона сказала, що у мене не погано виходить і підкинула мені ідею і далі відливати фігурки....Ну і пішло-поіхало. Про створення бренду я і не мріяв Але мене затягнуло,знаєте як це буває у фейочок! Потім я почав робити форми сам ,під свою руку.З часом я побачив,що все нормально йде. 


- Ви так цікаво і водночас з трепетом називаєте Майстринь Феями... Що аж віриться в їхню надзвичайність))) А хто допомагає вам? Надихає? Подає нові ідеї? 

- Допомагали мені самі ж феі. Я,так би мовити, їх надихав, а вони робили роботи, які я виставляв у себе на стіні. Тим самим ділився роботами фейочок, за що я ім дуже вдячний! 


- У вас з майстринями такий собі взаємонадихаючий тандем вийшов! Супер! А чому саме "Скрапкрам"? 

-  Як"Скрапкрамничка ", але я ж мужчина. От і получився "Скрапкрам"))) 

- Цікаво) А з якими труднощами іноді приходиться зустрічатись? Чи все так гладко, як на картинках? 

-  Труднощі були різного характеру...Інколи підводив матеріал,інколи не получалися форми...Але все пізнавалося з часом та практикою у роботі. Головне з любовю до всього відноситись.Я завжди старався зробити якісно і відправити замовлення вчасно . Відповіддю на багато питань буде моя книга відгуків та пропозицій .https://vk.com/album295780076_226144315 Мій дивіз -"Про якість я не говорю,я іі просто роблю" 

- А що ви побажаєте нашим читачам? 

- Що побажити "скрапфеям"? По-перше, міцного здоровя, ніжного літа, яке ми чекали, теплого кохання, творчого натхнення, шедевральних робіт! Ваш Євген Скрапкрам.


- Дякуємо вам за час, який вділили для розмови! Сил, наснаги та невгомовної фантазії, вам бажає вся команда ScrapRelax.

Ну а всіх вас, запрошуємо в світ гіпсової ліпнини за адресою на банері. 


Дякую, що ви з нами! 
До нових зустрічей! 


                               

2 коментарі:

  1. Мені дуже сподобалась історія про виникнення назви :))) Дякую за цікаве інтерв'ю!

    ВідповістиВидалити
  2. Цікаве інтервью. Бажаю Євгенові успіху та натхнення!

    ВідповістиВидалити