суботу, 4 листопада 2017 р.

Рецепт з ОЕ. Натхнення від Ірини Скляр

Привіт усім любителям релаксувати зі скрапом! Я, Ірина Скляр, рада надихати вас у новому завданні нашого блогу "Рецепт з ОЕ". Особисто я дуже люблю такі завдання, адже вони нас не обмежують тематикою і вибором скрап-об`єкту.

Сьогодні я вирішила трішки зазирнути наперед і перегорнути сумні сторінки осені. Звісно, кожна пора року по-своєму прекрасна. Та я вже скучила за чистими, білосніжними пейзажами. Скажу чесно, мої думки вже наближаються до новорічних свят.




Такий мій настрій не виник сам по собі. Цьому сприяла дизайнерська посилка від нашого спонсора - ТМ ЕК. Нова зимова колекція "Merry Christmas" не залишила мене байдужою. Погляньте на цю красу!


Покажу ближче картки.


Побачивши ці милі картинки і шаблони для виготовлення пуансетій, я вже не могла стримувати своє бажання зробити зимову роботу. Нові матеріали мене завжди надихають!))
Я зробила шоколадницю з внутрішньою кишенькою, в яку можна покласти грошовий подарунок чи записку з побажанням.







З ОЕ  обрала квітку, чіпборд і листок. Думаю і ви зможете обрати елементи, які припадуть вам до душі. Нехай ваші творіння будуть цікавими та яскравими!



Чекаємо на ваші роботи тут!

2 коментарі: