четвер, 18 січня 2018 р.

LO+PL.Моменти на папері.Натхнення від Ірини Скляр.

   Всім привіт! Метушня зі святковим прикрашанням будинку, приготуванням страв та подарунків позаду, в минулому році. Я сподіваюся, ви вже встигли відпочити і скучити за улюбленим хобі. Наше сторінкове завдання дозволить вам оформити свої спогади про перші дні нового року.
 

      Для мене найкращий відпочинок - можливість творити в тиші і без поспіху.  Я намагаюся не дивитися у вікно, щоб не злякати зимове натхнення.))) Маю намір зробити невеличкий новорічний альбом. Яскраві фотографії з фотосесії довго чекали свого часу. Саме вони продиктували мені палітру майбутнього альбому. Я люблю це поєднання білого, червоного і синього кольорів. Трішки крафту також не завадить. Для своїх робіт я зазвичай використовую саморобний декор. Квітами і плетеними елементами вже нікого не здивуєш. Та цього разу я вирішила піти далі і зробила маленькі грейпфрутики та  цукерки-посохи з полімерної глини. Над цими мініатюрками довелося попрацювати, зате вони гарно доповнюють будь-яку зимову композицію.



Журналінг завжди задає настрій роботі та наповнює її змістом.


Ближче розглянемо детальки.


Якщо ви отримали порцію натхнення, долучайтеся до нашого завдання. 

З вами була Ірина Скляр.

Немає коментарів:

Дописати коментар