четвер, 8 лютого 2018 р.

Огляд новинок від cпонсора Scrap-Ika


Всім привіт!Мене звати Софія і моє хобі,моя робота - це скрап.

В цій стихії,я плаваю уже 5 років. Плаваю,потопаю,взлітаю,чого тільки не було за ці роки!?


Від самого початку історії зі скрапом,я створювала квіти для свої робіт сама. Чому я почала їх робити? Для того,щоб зекономити гроші на інший потрібний матеріал. Звичайно я стикнулась з масою питань - з якого матеріалу їх робити,чим тонувати,які тичинки використовувати. Дивилась різні МК,додавала щось своє і так створювались різні види квіточок.





Я як і будь-який скрапер розумію,знаю,що скрап - це не найдешевший вид хобі. І вирішила,якщо я роблю квіти для своїх виробів,то чому їх не зробити на продаж з доступними для всіх цінами?


Час іде,я вдосконалювалась,з кожним новим досвідом роботи з квітами,я щось змінювала,і ось тепер дійшла до цього результату,якого очікувала вже давно - квіти з тутового паперу! Це була моя мрія - м'які,легенькі квіти,різних кольорів.



Звичайно це не кінець,я маю ще в багажнику багато ідей,які поступово збираюсь втілити у реальність. Нові квіточки зовсім скоро ввійдуть в продаж, деякі з них ви побачите вже зараз.

Надіюсь мої діточки-квіточки знайдуть гідне місце на ваших прекрасних виробах.

Дякую вам!

1 коментар: