неділю, 11 березня 2018 р.

Натхнення від Наталі Покотило. Шоколадниця.

Доброго дня дорогі наші читачі і гості блогу.
Сьогодні на звязку з Вами я, Наталя Покотило, а також чіпборд від "Скрап радість" і наше натхнення для Вас. Тепер мої роботи не обходяться без чіпборду. З ним робота стає цікавішою, гармонійнішою, завершеною. Працювати з чіпбордом легко і одне задоволення. Показати Вам я знову хочу шоколадницю, яку робила для своєї сестри на 8 березня. В роботі використала ось цей аккуратний і красивий чіпборд, а також моя нова любов - квіти з серветок, з якими я нарешті подружилась і звичайно паперові рози, куди ж без них)


В роботі мені допомогли чіпборд, кружево, квіти, вирубка, сизаль, декоративна стрічка, глиняна пташка.

 В середині відділення для чаю і шоколадки.
Сподіваюсь мені вдалося хоч трішечки Вас надихнути. Чекаємо в наших завданнях. А з Вами була я, Наталя Покотило

Всім хорошого настрою.
Миру і добра
па-па

2 коментарі: