неділю, 8 квітня 2018 р.

Галерея квітня. Натхнення від дизайнера Антоніни Рапоти.

Доброго дня, наші любі читачі та гості блогу!

Зі всіх свят  за рік мої найулюбленіші Новий Рік та Великдень. І для мене це значить, що я чекаю ці свята з якимось хвилюванням та очікуванням на казку та дива) Казка та диво не завжди трапляються, але  активна підготовка та подарунки для всіх рідних гарантовані)
Ось і Великодні приготування не обійшли мене стороною і сьогодні хочу показати вам дві привітальні листівочки.



Покажу поближче.


Люблю чіпборд покривати деко глазурю.


І трішечки детальок.


Квіточки з крапельками роси.


Ці гарні привітальні написи можна знайти в студії чіпборду "Скрап радість". А також інші матеріали для скрапбукінгу, скрапбумагу українських виробників та ці чудові квіти у тому числі.





Хочу всіх привітати з цим світлим та добрим святом. Та побажати здоров'я та щастя Вам та Вашим родинам.

В работі використала чіпборди-написи.
Світлої Пасхи
Христос Воскрес 3

Додавайтесь до нашої Галереї.

З вами була Антоніна Рапота.


2 коментарі: