суботу, 19 травня 2018 р.

СП "Чарівні шматочки", 3 етап. Натхнення від Наталі Покотило

Привіт бджілки)
Як Ваші справи? Як вихідні проводите? Ви ж памятаєте про наш корисний СП "Чарівні шматочки"? У нас вже 3 і останній етап, шкода що так швидко закінчується, но Ви ще маєте час приєднатися до нас і поборотися за головний приз проекту. 
Сьогодні я, Наталя Покотило буду надихати Вас на створення міні альбомчика з обрізків. У мене малюк розміром 12х16 см на 5 розворотів в мягкій палітурці.
Як видно з заголовку, зробила я мінік для свого коханого чоловіка. Поки що альбомчик без фото( Трішки важко було підібрати "правильні" обрізки з різних колекцій, мені здається я справилась з цією задачею, хоча вирішувати Вам)
В цьому альбомчику "відірвалась" по повній з штампами і бризками. Цікаво що в середині? Дивимось дальше. 1-й розворот


 А ще в альбомчику є 4 "брудних" теги)
 2-й розворот



 3-й розворот



 4-й розворот



 5-й розворот


 "Спинка" альбомчика.
З ОЕ у мене чіпборди з магазину "Скрап радість", теги і штампи, багато штампів))) На цьому у мене все. Чекаємо на Ваші міні альбомчики. З Вами була Наталя Покотило.
Творчого натхнення і всіх благ!!!
па-па

12 коментарів:

  1. Вообще бомба! у меня лежит такой набор бумаги и я никак не могу к нему подойти!))) очень вдохновляюще!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Алена, спасибо большое. Я очень рада что Вам нравится)

      Видалити
  2. Натали, как же мне нравится твой мужской скрап)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Тоня, спасибо большое) Мне приятно что тебе нравится, и я довольна результатом, и супруг оценил)))

      Видалити
  3. Очень классный мини-альбом и в сочетание с крафтом супер!!! Вот смотрю и не в первый раз вижу надписи на черном, где вы все их берете??

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Марина, спасибо большое) Надписи это штампы Скрапштампинг, если не ошибаюсь, мне подружка одолжила их, а ещё делают так датером Dymo.

      Видалити
  4. Наталя, який крутий альбомчик!! Він мега стильний та атмосферний!

    ВідповістиВидалити
  5. Він неймовірно крутий!!!! Супер просто!)))) Штампи в ділі))))))

    ВідповістиВидалити